tisdag, november 16, 2010

Tokiga bussar och dumma kassörskor

Hej hopp oså. Jag har hicka. Se nu till att skriva upp det.

Jag gillar ej bussar. Nej. De är fula och kör fel. Bussen hem svängde inte där den skulle svänga och fick vända längre fram... Och sen ville bror till överby, så vi tänkte ta 53 som går nära. Mennnnn.....den missade vi. Jag sa att vi kan ta 65 istället, meneeeeeeh.....vi var för sega och den körde förbi oss. Såååååå vi GICK hela vägen till överby. Uffa vad tröttsamt. När vi skulle hem var det en fet kassörska som skulle feta sig och rulla omkring i sin fetma istället för att låta bror betala. Sååå.....precis när vi går mot utgången sååå....a...såklart....åker 53 hem förbi. Ilska. Så det fick i alla fall 65 hem.

Nu är jag trött som en gnu, men måste plugga mer. Jag förstår inte hur det ska vara meningen att kunna saker, som inte ens står i boken. Herregud...trögare får man leta efter.. aja, får jag ig igen såå....a..då dör jag nog antagligen.

Keane myser med mig i högtalarna. Fniss vad han har go röst. Alldeles mullig och mysig. Förresten så låten "Everybody's changing" skall inte sjungas av bögen Stenmark, okej? Keane ska det vara. Bra.


Mer plugg nu, sen så ringer nog min fis och chillar i luren :3 HEJ OSCIR



Meneeeeh......hejdå lovers... :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar