fredag, november 26, 2010

Sjuka sjuka

Det är inte kul med förkylning. Inte det minsta. Det rinner snor överallt och ögonen känns som att de inte får plats, de liksom trycks ut. Ajajaj. Trots min förkylning tog jag mig till Oscarfisen. Jag gick mot 61:ans busskurd och trodde att den skulle vara sen, men det var den tydligen inte. Så efter lite väntan insåg jag att den inte skulle komma, och jag började gå in till stan. Det första jag gjorde var att halka. 2 gånger. Halkade en gång, och när jag skulle resa mig så halkade jag igen. Lyckat. Senare halkade jag igen, längre fram på vägen. Jag tänkte även ta en genväg där det var oskottat. Jag tog ett kliv in i snön, hela benet åkte ner, så jag vände igen. Hann precis till bussen. :d
Jaaaao...nu ligger jag i fisens säng och väntar på att han ska komma tillbaka. Han är och spelar o lite sånt. Kul. Sin city går på tv:n, så jag är glad ändå. Det är nog min favoritfilm. Den är så jäkla grymt gjord. Ojoj.

A, jag ska kika vidare och vänta på att söten kommer hem igen. Mjaaaa.


Ssoooov ssåå gooooottt mina ssmåå fisaar. :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar