måndag, november 15, 2010

RYGGEN, PROVET OCH TRUMMORNA

Det är inte kul att ha ont i ryggen, kan jag meddela. Något annat som faktiskt inte är särskilt kul är mediekunskapen. Det är sällan en kamera vill funka. Min grupp fick låna en gammal jävel, som inte fungerade som den skulle. Och så är det omprov på onsdag. Jag tycker som far min, att om mer än hälften av alla ettorna på skolan får ig på ett prov, då har ju läraren gjort något fel. Ig på läraren asso. Så får man dessutom ig-varnig pga ett enda prov. Uffa, inte lätt.

A just exakt precis nu sitter jag och ska börja plugga inför provet. Det känns inte riktigt som att jag kommer klara det denna gången heller.....................

Förresten säger jag tack till Annafisen som sa att the Drums är bra. De är chill-i-dill kan jag säga. Är inte "let's go surfing" en reklamlåt förresten? Jo det var det, sa bror. Då var den gåtan löst. Bra. Då kan jag sova ikväll också.

A....plugg vare ja....


SOV GOTT MINA SÖTA SMÅ PLOMMON (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar