söndag, november 14, 2010

Dansband?

Vad är det med dagens tv och dansbandsprogram? Vad är det för speciellt med just dansband? Fick alla kanaler precis en idé och bara "Åh! Sverige är ett dansbandsland! Om vi gör ett sådant program kommer ALLA att titta!!!!". A lyckat. Dansbandsbrudar på fyran och Dansbandskampen på ettan. Sådan skit. Speciellt för fyran. De har ju redan fått tantstämpeln, borde de inte försöka sända program som tar bort den? Usch.
Inte nog med att det ska sändas dansband på tvn, man har ju en pappa som dunkar Larzzzzzz Kristerzzzz på högsta volym dygnet runt. Fast det är nog mest kul, för bror blir retad av det. När han gråter, skrattar jag. Jag skrattar när han gråter. :3
Och vad är grejen med att alla dansbandsband alltid ska heta något som slutar på "Z"? Det är ju verkligen hippt oså.
Nä, fy farao för dansband. Tacka vet jag kent, arctic monkeys, cage the elephant och alla andra bästa.


På tal om inget alls, vill jag bara säga att jag är så jäla glad av inget alls! Jag känner bara en sådan lycka. Jag har vänt rätt på mina tankar, oscarfisen ska få en lägenhet och jag tycker att det känns som att flytta själv. Det enda som drar ner tillvaron är mitt überslitna hår. Jag skulle verkligen behöva klippa mig. Och det är nu. Undra om pappa betalar.....hm..kan fråga. (:


NU ska jag lägga mig och vänta på att Oscar ska ringa. Han är söt. Fniss. :3 Ihihihiihiojojpirritimagenoså :d


GODNATT MINA FANS (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar