måndag, november 22, 2010

22 och tje

Hej hopp oså. Mediekunskap har jag och näääää inget att göra för atteeeeeeeh.....jag har inga bra bilder. Eller de är suddiga. Hjälp skulle jag behöva, mennnnnnnnnnnn...........................atteeeeeeh.........nä....för atteeeeeeh.........alla har redan tagit de bilder de behöver, och ingen vill hjälpa mig. TASKIGT oså. M. Lite kanske. I alla fall att faktiskt inte ens min Stinafis vill det är illa och jag ska köra över henne med helikopter någon dag. Eller a. Kanske. Lulz. Men.....a....inget att göra..och det gör mig tje...oså.


Något som i alla fall gör mig gladfisen är att det är värsta 22 idag och det betyder att jag och min Oscar har varit ihopa i 18 månader, alltså ett och ett halvt år och ojojojojoj vad det gått fort. Han är bäst oså. :3


Jag är dödens hungrig förresten. Glömde ta med mig frukt idag. Ooooch vi slutar om en timma och eh....50 minuter...aja... Dör jag så vet ni varför. ;)


A nu...så....får jag väl gå runt och sura någon annanstans.


Heyya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar