söndag, september 05, 2010

JUSTE!

Ahahha, i fredags när jag och stina gick mot stan ifrån skolan så hände följande scenario:

Jag: Stina....vem i världen har sånt hår om inte......!!!!
Stina: !! Vem går sådär!?!?
Jag: sniffsniff....VEM LUKTAR SÅDÄR?????
Jag och stina: AAAH DET ÄR MUSIKJOHN!!!!!

Vi saktade ner till -100 m/h. Jag var skiträdd. Det blir alltid så pinsamt när man träffar honom, med tanke på hur vi slutade i "bandet". Liksom bara slutade gå dit. Eheheh

Denna händelse är nog inte så kul att läsa om, om man inte vet vem musikjohn är. Så...a...ni kan ju bara "igga". Fyfan vad fult...."igga". Shit......




lol


HEJDÅ LOVERZzZ

1 kommentar:

  1. Jag vet vem musikjohn är och jag tycker det är mest pinsamt att träffa han på en busshållsplats. För det gjorde jag en gång. Det var 4 minuter kvar tills bussen kom. det var pinsamt

    /Musiklisa

    SvaraRadera