måndag, september 27, 2010

YEYEYEYE

Jag hann ju inte skriva särskilt mycket förut. Hade lektion och skulle precis bli indelad i en grupp. Vi ska göra en film. Skojskoj.

Efter skolan åkte jag till mamsi. Vi gjorde mat och hade det gott. Sen när vi väntade hade vi det riktigt kul, ojojoj. Jag visade henne att jag kunde skela. Ascoolt! Jag har faktiskt aldrig kunnat. Tack till lilla Oscar som lärde mig eheheheh.

Han är i Uddevalla nu. Oscar alltså. Ser på nån film. Synd att han inte är hemma och pratar med mig, för det hade varit gott. Aja, kanske imorgon eller övermorgon.

Gurgel, jag mår lite emo asso. Eller egentligen känner jag mig som världens gladaste, men typ...ändå vill jag bara skrika av ilska och sånt. Och så är jag kissnödig också. Ehehehheehe

Blö.. Jag ska gå och borsta tänderna, och sedan sova. Shittan vad trött jag är.



HEJDÅ OCH GODNATT FJÄRTISAR :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar