söndag, augusti 08, 2010

SISTA DAGEN YEAH

Jaa, idag är min sista jobbdag. Det känns lite tokigt. Undra vad jag ska jobba med nästa sommar.....något liknande nog. Eller kanske något helt annat.

Nu är det 14 dagar kvar till skolan börjar. På fredag nästa vecka åker min amanda. Faktiskt så ska jag in till stan och leka med henne innan hon åker. Det har jag bestämt. För faktiskt så saknar jag henne o så. Hon är faktiskt ascool med sin blåa lugg. :3

Ikväll kommer oscar till mig. Ihi, sova över ska han. Shit vad jag saknar honom då. Koster är ganska så fängslande, och inte på det positiva sättet. Det är så långt bort ifrån de man vill vara med.

Igår skrev jag med anna. Vi pratade om att hon, stina och karro skulle komma till strömstad och så skulle vi bo i farmors hus. Men som jag redan då misstänkte så sa farmor nej. Hon tror att vi kommer riva huset och sånt. Haha, dåre.

En annan dåre är Christopher. Han bara går runt och fiser överallt. Så påstår han att jag ljuger också. Hur okej är det på en skala?!?!?!? Inte alls!!!!

Förresten så kommer jag hem på torsdag eller fredag. Sååå hör av er små vänner så leker vi!

Nu ska jag iväg och göra lite nytta någonstans. Hämta disk eller något........



HEJDÅ FJÄRTISAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar