onsdag, augusti 18, 2010

.

Just exakt nu är jag hos min kusin. Hon gör sig i ordning för hon ska gå till stranden. Jag är inte sugen alls. Det känns nästan som att jag vill ha höst. Trött som bara den är jag också, Helt sick!

Jag ska nog gå till oscar snart. Fast jag vet inte. Kanske ska jag stanna hos kusin tills oscar kommer hem igen, han ska repa och sånt tufft. Ah, får se på det helt enkelt.

Jag är riktigt sugen på fräsch mat. Typ grönsaker och sånt. Jag känner att jag ätit alldeles för mycket fel mat. Jag brukar inte bry mig om sånt, men nu känner jag mig ofräsch och rätt äcklig.

Förresten så har jag bestämt mig för att hitta mig ett kvälls- eller helgjobb. Helgjobb kanske inte är sådär jättesmart, för det är ju då jag kan träffa oscar och mamma. Iofs ska mamma bo i bajshjällbo. Där vill inte jag bo i alla fall. Äsch... Jaja i alla fall så ska jag jobba till hösten. Pengar behöver jag och pappa sa att jag inte får hela studiebidraget. Det visade sig förresten så att jag tjänar en bit över skattegränsen. Planen var att begära jämkning, men jag sa nej till det ändå. Det är enklast så, och så slipper jag betala restskatt. Istället får jag tillbaka pengar. Det är bra.


Jaaajaaa, juliakusin ska lägga upp ett inlägg på sin blogg.


HAADEEEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar