onsdag, juni 23, 2010

THE TIME IS NEAR

Jag har väldigt mycket rött hår för tillfället. Tyvärr har jag ingen bild just nu, men jag kanske har ikväll. För ALLA är nyfikna på hur mitt hår ser ut, eller hur? SÅ KLART! :D

Jag har sovit hos Oscar inatt igen. Riktigt kos är det. :3 Han är inne och duschar nu, jag ligger i hans säng (som ä big-moma-stor!) och väntar på min tur. Jag ville ta båten som gick 12.20 ut till koster, för att få lite sol, men jag kunde inte väcka Oscar, han sover som en båt. Så, jag får ta en båt som går 14.05, då är jag framme 15.20. De betyder att jag missat de riktiga soltimmarna. Shit vad blek jag är ju. ):

Jag kan väl berätta lite om i förrgår och igår. Weeeell.....efter att jag slutat jobbet i måndags, cyklade jag fort som bävern hem till farmor. Där förklarade jag snabbt för mamma att jag bara hade en kvart på mig att packa ihop mina grejer och ta mig ner till båten. Hon var inte helt säker på om hon tyckte att jag skulle få åka eller inte. Så efter många om och men fick jag. Då var klockan 18.53 och båten skulle gå 18.55. Jag hade redan packat mina grejer, medans jag pratade med mamma. Så jag hoppade på cykeln och cyklade så fort jag bara kunde. Och OJ vilken fart jag hade! Grym som jag är så hann jag. :D I strömstad lekte jag med Amanda och massa "coola" kilar. (de är grymt coola. Fast ne. hÖhÖ) Oscar ej med, för han var hemma hos Robin och såg film yeh. Aja, vid halv tolv eller något gick jag hem till Oscar och så sov vi. hihi :3

Och igår fick Oscar reda på att de fick låna en lokal att spela i. (De = Oscar, Fredric och Ivar) Så där var de och spelade rätt länge. Jag hade det väl inte apkul när jag satt och lyssnade, men de var bra och så. A, sen efter att de spelat ett tag gick vi till Robin och där såg vi på Avatar. Den är rätt överskattad asso. Visst är det en bra film, med cola effekter och sånt, men det var ju inte så bra att man vill leva som dem, som jag läst att några vill. Det är ju bara galet!

Aja, nu har jag inget mer att säga typ. Meneeeeeh....A bild på håret kommer antagligen ikväll.



HEJDÅ BITCHES! (L)

1 kommentar:

  1. Bara för att du inte kan förstå skönheten i att vara stor,blå och alldeles underbar!

    och Hej föressten, jag heter Anna och har varit i England och därför inte svarat på dina sms. Men okej. Kent sing star- öh ja. vart har du vart lix? Kent skiva- oh my fricken chicken god!

    åh du har rött hår också. fult.

    Jag hoppas du missförstår mig mycket på denna text, så det blir som gammla tider. hola balola hejdå

    SvaraRadera