söndag, juni 06, 2010

PLANER, MINA VÄNNER, PLANER

Innan jag berättar om mina planer tänker jag berätta om helgen.

Fredag till lördag var vi och tältade med klassen på Lelle Väktor (ja, det stavas så, hihi). Det var kul jao. Efter att jag kommit hem så åkte jag direkt till Oscar. Shit vad kos vi hade det. Mmmh (L)


Nu till planerna:

Först tänkter jag färga håret rött.
Ungefär den färgen, det kommer antagligen bli lite mörkare.

Sedan ska jag töja vänstra örat till 6 mm. Det borde ta tre månader, för att det ska vara så säkert som möjligt. Men så länge orkar jag inte vänta, så jag försöker på åtminstone en och en halv. När jag töjt klart ska jag ha en svart tunnel. Det kommer bli helt awesome.

Eller vad tycker ni?

Men jag ska nog inte börja med något av det förrens jag har sommarjobbat. Det är nog ändå inte nån stor idé att förga håret nu, jag kommer antagligen bada ur färgen.

Planer för ikväll blir......läsa? Kanske. Annars går jag och lägger mig. Oscar kommer nog att ringa snart nång gång, hihi.

Jaja, godnatti :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar