torsdag, april 29, 2010

SHIT, NU MÅSTE DET UT, SNART

Men på riktigt. I snart två-tre år har jag mått sjukt dåligt pga ångest och sånt. Det är inte bara att jag gråter lite då och då, utan jag får ont i magen och det liksom trycker på bröstkorgen när jag andas. Jag vet ungefär varför och jag vet vad jag borde göra åt saken, men jag vet bara inte hur. Jag måste sköta det på ett snyggt sätt, så att de förstår och inte hatar mig föralltid. Dock är det inte bara det som stört mig, det är även vissa kompisar som ibland är skitkassa, som verkligen inte förstår något alls. De tror att om jag är sur, så är jag sur på dem och ska kaxa tillbaka och göra mig ännu mer sur och irriterad. Fan varför kan man inte få vara sur ifred liksom, huhu.
Det enda som verkar hjälpa mig mot det riktigt dåliga humöret är att få träffa Oscar (och få komma till strömstad) Fyfan vad Oscar är bäst asso! <3


Jag hoppas som bara den att pappa inte ska åka och träffa R-M. För då får inte jag åka till strömstad för då är grisard ensam hemma...... Hoppashoppashoppas

1 kommentar:

  1. Höhö, när jag läste din övertext tänkte jag på bajs :)

    SvaraRadera