måndag, mars 22, 2010

TANKAR OCH BILDER

Jo, jag har länge velat skriva om vad jag har märkt det senaste. Nämligen det att jag börjar glida ifrån mina kompisar. Jag är inte lika glad när jag är med vissa av dem längre, jag blir mest bara sur och irriterad. (Jag måste säga att ingen borde egentligen ta åt sig, det är väl inte ert fel att jag blir sur och irriterad, haha) Nej men det att vissa tycker de är bäst i världen och får värsta stolt-minen när de pratar med mig. Som om jag skulle vara sämre. Jag vet inte om jag kanske bara ska strunta i det och låta det vara som det är. Det är ju faktiskt ändå snart slut på det, när gymnasiet börjar.

En annan sak jag börjat tänka på allt oftare är, när jag och någon pratar, så kommer en tredje part och vill vara med och diskutera, och säger "men vadå?". Det är en sak som gör mig irriterad, för då måste man ju förklara allt en gång till. Kanske ännu en gång, om den tredje parten inte förstår från början.

Huhu, ja. Jag gillar att klaga, och ni gillar det. Bra.



Jag tänkte förresten ladda upp de bästa kent-bilderna inom kort! :d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar