fredag, mars 05, 2010

STILL PLINGIN ON THE BAS

Ja, idag var bas det första jag tänkte på. Jag skyndade mig i ordning, för att sedan lära mig Old yellow bricks. Det gick fint, nästan. :d

Ja-a, jag kom precis hem från bion. Vi såg på Alice i underlandet! Fytusan vad den var bra! Jag blev lite småförtjust i Hattmakaren faktiskt. :3 Han var så cool, så söt så bäst. Ah, det är en film som man ändå måste se! Gihihi, jag och Anna höll handen under filmen. :3

Jag tror jag går och lägger mig nu, imorgon väntar en lååååång pluggdag med Anna. Det kommer nog bli rätt kul ändå, trots att vi bara skall nörda skolböcker. (:

En kul sak jag kan meddela är att jag har gått upp 4 kilo sedan jag klagade på att jag bara vägde 48. Så nu väger jag 52, och ungefär där tänker jag hålla mig. Jag skall dessutom börja träna nån gång, så då blir jag inte smalfet. Asså sådär smal men inga muskler utan bara fett, för så är jag nu. Illailla. Jag tycker förresten inte att man skall skämmas över sin vikt. Vad spelar det för roll? Det är ju trots allt bara siffror.







WELLWELL, god natt kära 3 läsare. (jag vet faktiskt inte hur många som läser min blogg, det är rätt synd...):

jaja, GODNATT (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar