måndag, mars 15, 2010

KENT OM 6 DAGAR!

Nu är det bara 6 dagar kvar! Shit shit shit! Jag är extremt taggad! :d Nu har tjafset om tiden att vara där lagt sig. Vi har pratat runt och det verkar som att det är helt okej att vara där vid 3-4, kanske till och med nästan fem. Fast fem känns lite sent ändå.. Men det ska bli så extremt kul!

Jag testade att ladda min nya mobil med pappas laddare idag, det funkade fint. Sedan testade jag min handsfree igen, även det gick som smort. Gick som smort? Varför säger man så?


DET RINGER BRB
Haha, Rickard kom precis hem och svarade samtidigt som mig. Det är ganska jobbigt, för då vet man inte vem som ska lägga på.


En till sak som är konstig att säga är "inte för allt smör i småland". Varför just smör? Varför just småland? Svenskar är allt bra konstiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar