tisdag, februari 16, 2010

Jag känner mig så sjukt trött. Tänk att det kan vara så jobbigt att åka ner till stan...

Idag är det fettisdagen (fettis-dagen, right?) och jag har ätit 3 semlor. Jag skulle mycket gärna äta en till. Jag älskar semlor. Semlor är det bästa som finns, näst efter oscar och choklad. (hihi :3)

Nu är det bara 3 dagar kvar. Och imorgon skall vi se på film på bilden och fika på NO:n. Tre eller fyra slutar i våran klass... :<>
Och Torsdag....äh, det är en kort dag.
Fredag....uuh....då är det ju liksom sista dagen, så den går fort av den anledningen. Dessutom skall Mmedkille (hiihihhihi) och S komma, för vi skall fika och fira födelsedagar. Jag vet vad jag skall få, och det blir toppen! :d

Uh, nu skall jag skriva en dikt så är jag klar med det, och sen såå...vet jag inte vad jag skall göra. Typ...Läsa tidning. DET BLIR SKITKUL, YEAH!!


Fyfan vad jag är en no-lifer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar