söndag, februari 07, 2010

i'm back

What up?

Jag har varit hemma i två timmar nu. Och shitpommes vad trött jag är. Jag tror jag målar klart bildläxan och sedan lägger jag mig. Fy tusan vad skönt.

Oh shit! Helgen var verkligen helt megasuper! :3

Första kvällen (fredag) sov jag hos oscar, och vi låg mest och bara myste. I går (lördag) Vaknade jag och mådde illa, sovit för mycket och så.....Och a, vid två gick jag till farmor, skulle dit och äta och duscha. Sedan gick jag och oscar till konsum och laddade busskort, köpte godis som vi lämnade i hans stuga och då gick vi till farmor för att rickard inte skulle vara ensam. Därifrån gick vi vid halv tio, och påvägen till oscars stuga ringde jag amanda och så gick jag till henne. :D Oscar gick till bubba. Huhu, jag och amanda fick inte vara med för det är tråkigt när tjejer är med. Taskigt.
AAAJAA, jag och amanda hade det trevligt och så. SHITFYFAN vad jag ägde henne på pokemon! :D
När klockan var...blöblö (typ 12?) gick jag till oscars stuga och började läsa tidning. Sedan kom oscar och vi såg på A tale of two sisters. ASSÅ VAFAN HANDLADE DEN OM EGENLTIGEN? Haha, den var sjuk, man fattade ingenting. Jag borde se den igen kanske. Aja, det var i alla fall helt supermys.
Så för att sammanfatta helgen med en mening, kan jag säga: Helgen var mysig.



bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar