lördag, februari 20, 2010

GODMORGON ALLA MORGONPIGGA

Nej, jag är inte särskilt morgonpigg, inte förrens efter klockan halv tio i alla fall. Just nu har jag ont i magen bara för att jag var tvungen att vakna tidigare, men det är det värt. Jag skall ju trots allt till Strömstad! Jag är lite orolig för hur det skall gå, ifall bussen välter och så. Men det får vi inte hoppas, eller?
Jag måste vara i stan innan halv tio, för då går bussen. Anledningen till att jag tar den bussen är att annars hade jag och min bror varit tvugna att vänta i över en timma. Nu behöver vi inte vänta alls.

Jag undrar vart min present jag skulle få, är. Kanske får jag den senare. Det får jag minsann hoppas. Bara för att han sa att jag skulle få det. Annars hade jag inte blivit lika besviken. Att inte få något på sin födelsedag är inte helt åt fanders, sålänge jag har kul. Det värsta är ju när de i skolan frågar vad man fick, och man säger inget så säger de "VA?!??!?!?!". Ah. Men jag har ju faktiskt fått ett jättegulligt smycke av Malin. Det står mitt namn på den och hon har gjort det helt själv. Hon är mycket bra på det, vill jag lova.

Nu skall jag gå ner och äta frukost och sedan packa det sista.

Vi kanske hörs nån dag! :d

Jag kan ladda upp en dagens bild nu, bara för att ni älskar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar