tisdag, februari 23, 2010

FEST

a, fast inte för min del, men för Oscars.. Jag skall hem till farmor och "mysa". Gulligt.

Imorgon fyller jag år! Jag har redan fått det jag ska få, vad jag vet. Tröjor av farmor, något jag verkligen behövde. MASSA MED CHOKLAD av Oscar, och även ett presentkort på Revolt22 gehehe.

Just nu sitter jag i hans stuga. Han spelar piano och jag bara....a..sitter vid datorn. Snart skall vi ut, han till Jonathan och jag till farmor. Yeah.

Jag vet inte riktigt vad jag skall roa mig med under kvällen, men det får väl bli läsa eller någge. Är jag konstig som ångrar att jag inte tog hem matteboken?

Aja, vi skall väl snart gå, tror jag. YOU HAVE FUN!

JUSTE, jag skulle kunna ge ut dagens bild, men orkar inte. För nu har jag ju inte mina bilder..så a..nä..

BYEBYE

2 kommentarer:

  1. GRATTIS EMELIE, jag har inte ditt mobilnummer så kunde inte skicka dig ett sms. Men grattis! :)
    /LizZzZzZieeee

    SvaraRadera