tisdag, januari 19, 2010

WAAZZAAAAAAAA!!!


Visst är det så att alla vill veta vad jag åt när jag kom hem? Ja, så klart.
Jag åt potatismos med fisk. FISKEN VAR HELT SHIT FAN VAD GOD! A, den var awesome.

I skolan idag hade vi "np" i sv. Det var inte riktiga, utan bara en test för att se hur de riktiga np kommer vara. Ska jag vara ärlig tror jag inte att det kommer vara särskilt svårt alls. Det är ju inget man pluggar till, då borde man ju kunna det mesta rätt bra. Förutsatt att man har hängt med på lektionerna.. ;)


Inatt ska Stina-Linnea sova inne i mitt rum. Sista natten hon är här, sedan flyttar hon och Ingrid. Lite trist såklart, men ändå så träffas jag och Stina fortfarande. Ochjag kan ju hälsa på dem ändå.


Till helgen ska jag nästan alldeles säkert till Oscar! Och kanske dessutom leka runt i snön med Amanda (HEY,AMANDAHITTATERMOSBYXORNA!). Det kommer bli TOTALLY AWESOME!


Ja, shit ALLT ÄR AWESOME!!



AWEEESOOOOMEEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar