söndag, januari 24, 2010

SVAREN!!!

Sådär ja, nu har jag blivit uppdaterad.

Well, på bilddagboken skrev jag att jag skulle svara på frågor i fredags, men jag hade ingen dator då, så det sket sig. För då åkte jag till Strömstad och gick hem till farmor och sov där. Trevligt. Sedan lördag till söndag sov jag hos Oscir. Fytusan vad mysig helg jag haft. :3

Aja, svar på frågorna kommer NU istället.


Tycker du om majs?
Jag gillar bara grillad majskolv med lite salt på.

Vilken är din favorit kudde?
Favoritkudde? Jag skulle vilja säga den som är gjord på hår. (Stina, skrattar du?) Nej, min favorit är den med dun i.

Vem är världsbäst?
Elisabeth Livén, Jan Uddgren och Josef Stalin. Nej, uuh...MAMMA! (L)

Är Anna världsbäst?
Huhu, nä. Hon är Trollhättanbäst. (:

Vem är starkast i hela världen?
Jag.

Vem är coolast i hela världen?
Jag.

Vem är manligast och farligast i hela världen?
Jag.

När bajsade du senast?
Idag. Det var göööööttt!

Har du någonsin seriöst funderat på att gå en hel dag i morgonrock?
Jag har faktiskt gått en hel dag i morgon rock, såå...hm.. ja?

Vem är din bästavän?
Det måste ju vara Anna, ändå. Anna och Stina.

Vad är din favoritfärg?
RÖD, vit, svart och blå.

Tycker du om Lisa Selander?
DO I?!?!?! Shit, klart jag gör, vem gör inte liksom?

Vem är coolast jag eller Oscar?
Jag :D GAHAHAHAH, SÅ JÄLA ÄGD ÄRU JONATHAN!


Plats för skratt:
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar