måndag, januari 25, 2010

Idag har varit en slitsam dag. Full av jobbansökningar (okej, en..men det är mycket ändå!) och jobb i köket. Jag har startat diskmaskinen som jag sedan plockade ur, dessutom har jag kört tvättmaskinen två gånger, en mörk 60 och en mörk 40. Snart skall jag vika 60 och stoppa in 40 i torktumlaren.

Det är inte ens jobbigt eller tråkigt. :D

Juste, jag gjort SUPERGOTT potatismos också. Självklart skulle Rickard förstöra min aptit genom att göra med moset som tjejerna i 2girls1cup gör med bajset. Och uuh....För de som inte sett det....LETA INTE UPP DEN!! DET ÄR FÖRJÄVLA VIDRIGT!!!!


Säg nu inte att jag inte varnade er!


Tillsist vill jag tacka Lisa som länkade min blogg i hennes blogg, genom att länka hennes blogg i min blogg. Den är väldigt bra och hon skriver mycket om tankar hon har, det är intressant och kul att läsa.
http://lajjslajjs.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar