måndag, januari 04, 2010

hemma

Yep. Jag är hemma igen. Känns rätt skönt ändå. Jag har nästan längtat efter att skolan ska börja, så man har något vettigt att göra. Nu har jag för det mesta bara väntat på att tiden ska gå.

Jag har bestämt mig för att denna terminen ska jag höja mig i matte, idrott (yes,detärsant), slöjd, musik och svenska. Det är i alla fall min plan.

En till plan är att börja träna. Kanske försöka få råd till ett gymkort eller så.

Jag ska även bli bättre på att spara pengar, inte köpa så mycket godis eller pizza. Men Scrubs tänker jag i alla fall köpa, min dröm är att ha alla säsonger. Huhu

Nu hade jag väl tänkt sitta vid datorn en stund, till lite innan fem. För då, klockan fem, ska jag till Anna och ha lite filmmys. :d

Yeeeepp..herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar