lördag, november 14, 2009

HEYYY

Hahahaha, jag skrattar ju fortfarande. :d Köt bule maka! fyfan, lille flint. :dd


Ey! Lovet var helt super va! FAST INTE LOVET NEJ! Jag menar praon. Jag var ju som sagt på Eurocash. Först var det bränntörrt (höhö), men a, jag lärde känna lite fölk och jag vågade fråga om det fanns något jag skulle göra och så. Well, det var bara packa upp varor hela tiden, fast vad mer gör man i en matbutik lixxx. Hahaha, så jäla coola var det som jobbade där. Typ Henke, Daniel, öh jag vet inte vad han hette men han jobbade i frysen, och hmmm......ROCKAREN såklart! FYFAN VAD COOL VA! Vem har snackat med före-detta bandmedlem i Deathstars? (det var så dom hette va? haha) A, det skulle väl varit coolt om man hört dem, lyssnat på dem och tyckt om dem. Men det är inget jag gjort. Höhöhöh

Åh, efter praon varje dag var jag med Oscar, och det var ju såklart helt super! :d Kosli. Nån dag var flinten med, vi åt pizza och lekte med tandpetare.

Öööh.. Igår var sista dagen, jag fick ett papper med intyg, en ganska stor kylbag so mdet stod Eurocash på, fylld med godis och sånt. Wihihhuhuhuuhuh :d

Sånn bajs att jag var tvungen att åka hem idag... :<>


Oooh well... Jag har en korv full med skräckfilmer och sånt, KANSKE sätter jag på någon, eller så sätter jag på Familjefar och spelar Zelda.. Eeeeh, vene.

HERRÅ :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar