söndag, oktober 18, 2009

Sun-day?

Jag kom precis på att på engelska heter söndag sunday. Soldag. Det måste vara fel, eller? För söndagar är aldrig något annat än inte soliga och tråkiga. det borde heta grayday eller något sånt. ye..


Igår var jag i strömstad. Vaknade vid fem för att ta buss till näl vid halv sju. Fytusan vad trött jag var och är bara för det. Fast klart att det var värt det, när jag fick träffa Oscar. :d hihiihih Kul var det! Jag, Oscar och Jonathan åt pissa. Omnom. Sedan såg vi på film. Eller delar av den. Det hände inget, så vi hoppade och sånt. Yeeahaa

Idag har jag redan hunnit med massa matte, och klockan är bara tjugo över ett. AWESOME! Nu ska jag nog...hm...vila en kortis, sedan sätta igång med religion. YEHAA, jag är duktig (f)! :d




Eh, godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar