söndag, oktober 11, 2009

Fis

JAGVILLINTEJAGVILLINTEJAGVILLINTE! ;_;

Jävla fittfamilj. Så jävla kass. Jag verkligen hatar att bo här. På riktigt, jag har nog aldrig varit såhär sur över något. Jälva pisspappa, världens sämsta pappa. Jag vill inte.. :<

Jag vill flytta forfan, få de pengar jag behöver. Få de kläder jag behöver. Den uppmärksamheten jag behöver.
Han pratar ju med mig bara när jag inte städat rummet, och då är det bara "nej, du får inte din månadspeng, du har inte städat ditt rum". Jag får ju inte det jag behöver för tusan.


Och mitt humör blir nog sämre och sämre egentligen. Jag bara samlar på mig massor med läxor, onödiga och otroligt korkade läxor. Jag vill ha lov nu. Fan vad jag vill.. :<



OCH JAG HAR RINGT REVOLT22 OCH FRÅGAT OM PRAOPLATS! Mia ska ringa på måndag och säga hur det blir. :< hoppashoppashoppas


OCH ÄVEN PÅ LOVET ÄR JAG I STRÖMSTAD. :d Fula, lilla, tråkiga, underbara Strömstad. :d
hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar