tisdag, oktober 20, 2009

Emelie goes fat(-tig)

Dagen har gått ganska fort ändå må jag säga.

Först simmade alla tjejor i nian tillsammans yeh. Jag simmade väl typ 5-6 längder rygg och 8-9 bröst. GAAH! Jag hatar simma. Jag hatar vatten. Jag vill sola istället. Synd att man inte fick göra det.. Oh well... Jag har ju iaf gjort så att jag inte kan få ig pga att jag inte kan simma nu. WHOPIDO.

Efter det gick jag, stina, anna och karolina till hemköp och köpte godis för att på so:n skulle vi se på engelskafilm. Öh..Vad hette den? JUSTE! Save tha last dance. Den är alldeles för mesig. :< Jag tror att jag faktiskt vill börja se lite råare filmer. Eller åtminstone filmer det händer något coolt i, istället för att se nån ful tjej grina. Jäla tjejfilmer.. :<

Efter filmen var det gympa. INOMHUS, WIHO! Han sa att man nästan inte behövde gympakläder för att vi inte skulle gära något man blev svettig av. Så jag tog inte med mig handduk.. MIIIISTAAAAAAAAAAAAAKEE! (tänk scrubs!) Jag blev svettig som en tant (haha?) och torkade mig på min mycket svettiga gympatröja. Gööttttt.

Efter det skulle jag och anna in till stan igen för att låna böcker till vår religion, och så skulle jag in på um ;);););;););););)). (YE, I'M DAMN GOOD RIGHTHTHT?) Vi gick till en busskur nära gympahallen och kollade busstider. Jag förstod det som att vi hade missat bussen, så jag och anna började gå. När vi kommit runt 5 meter ifrån kuren körde 22:an förbi! DAMN!!!! Så a, vi fick ju gå..... :<

Kölapparna på Um var slut och det skulle precis stänga. Knappt någon mening att vänta där inte. Vi gick vidare till iva för att köpa kexchokladen jag lovade Pirre. Det blev en tidning också.. h3h3
Sedan gick vi då till biblioteket (short for bibel) och hämtade våra böcker.

Nu är jag hemma, och har varit det i en timma. eeeeeh.....Jag träna lite matte inför provet imorgon, sedan får jag väl skriva lite SO också..


YEH, BYEBYEBYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar